mandag 14. juni 2010

'The Twilight Saga: Eclipse' in IMAX screened tonight!

The Twilight Saga; Eclipse hadde denne helga visning på IMAX i USA! Ettersom offesielle anmeldelser ikkje er lov å publisere enda, har nokre av dei heldige som fekk sjå filmen i helga fortalt si meining i nokre få ord gjennom Twitter - sjå link!

'The Twilight Saga: Eclipse' in IMAX screened tonight, Twitterers give the film high praise

Eg har sjølv lese kva vedkommande meina om filmen, og det er berre gode lovord å høyre! I følge dei heldige som alt har fått sett filmen, er The Twilight Saga; Eclipse den klart beste filmen i sagaen så langt - og det på bakgrunn av fleire grunnar skal vi tru dei!

Personleg tvilar eg ikkje eit sekund, eg har utrulig store forventningar til filmen - forventningar eg er sikker på blir innfridd - og kan knapt vente med å få sett premiera 30. juni!! ÅH, GLEDA meg sånn!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar