mandag 7. juni 2010

MTV Movie Awards - winners of the Golden Popcorn!

Som folk kanskje veit, gikk MTV Movie Awards 2010 av stabelen i går kveld, søndag 6. juni. Personlig fikk eg dessverre ikkje sett showet, men skal gjere det eg kan for å få sett ei reprise fortast mulig! The Twilight Saga; New Moon filmen var som kjent nominert for fleire prisar, og eg anntar at det ikkje er tvil om at Twilight og skuespelarane har vunne mange hjerter i verden ettersom The Twilight Saga; New Moon overlegent sanka flest stemmer og vant alle kategoriar den var nominert for! - Bra jobba!


Her er prisane The Twilight Saga; New Moon vant under gårsdagens MTV Movie Awards 2010:

  • The Twilight Saga; New Moon vant prisen "Best movie"!
  • Kristen Stewart vant prisen "Best female performance" for sine prestasjoner i filmen.
  • Robert (Thomas) Pattinson vant prisen "Best male performance" for sine prestasjoner i filmen!
  • Robert (Thomas) Pattinson fekk tittelen Global Superstar og vart den store vinner av "the Golden Popcorn"!
  • Og sist, men langt ifra minst, vant Kristen Stewart og Robert Pattinson prisen for "Best kiss"!

  • Vi må også få med at Anna Kendrick, (Jessica Stanley i Twilight filmane), vant prisen for "Best breakout star" for sin prestasjon i filmen "Up in the air".

Eg må innrømme at eg stemte mange ganger over langt tid på mine favoritter, og etter resultatet å dømme fikk eg det akkurat slik eg ville! Gratulerer til den gode filmen og dei fantastiske skuespelarane Robert Pattinson og Kristen Stewart! *juble*

http://movies.nordic.mtve.com/movieawards/vote

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar